American Popular Music and its Business: Volume III: From 1909 to 1984 / Nejlevnější knihy
American Popular Music and its Business: Volume III: From 1909 to 1984

Kód: 06543506

American Popular Music and its Business: Volume III: From 1909 to 1984

Autor Russell Sanjek

This volume focuses on developments in the music business in the twentieth century, including vaudeville, music boxes, the relationship of Hollywood to the music business, the "fall and rise" of the record business in the 1930s, n ... celý popis

9096


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize American Popular Music and its Business: Volume III: From 1909 to 1984

Nákupem získáte 910 bodů

Anotace knihy

This volume focuses on developments in the music business in the twentieth century, including vaudeville, music boxes, the relationship of Hollywood to the music business, the "fall and rise" of the record business in the 1930s, new technology (TV, FM, and

Parametry knihy

9096

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: