Advertising in Everyday Life / Nejlevnější knihy
Advertising in Everyday Life

Kód: 03191661

Advertising in Everyday Life

Autor Alperstein, Neil M. (Loyola College, Maryland, USA)

Consumers develop tactics to deal with the overwhelming "big sell" of the advertising industry. Such tactics of engagement and avoidance with advertising is the focus of this book, as it aims to further our understanding of the wo ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Advertising in Everyday Life

Anotace knihy

Consumers develop tactics to deal with the overwhelming "big sell" of the advertising industry. Such tactics of engagement and avoidance with advertising is the focus of this book, as it aims to further our understanding of the work advertising does in American culture and the work we do in it.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: