Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads / Nejlevnější knihy
Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

Kód: 14115415

Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

Autor Pousali Banerjee, Indrani Mukherjee

Advertising Effectiveness of straight versus dramatic ads of perishable consumer products presented in visual medium to young adults- Males and Females. The investigation was a laboratory experiment,(involving 2 2 Factorial Design ... celý popis

953


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

Nákupem získáte 95 bodů

Anotace knihy

Advertising Effectiveness of straight versus dramatic ads of perishable consumer products presented in visual medium to young adults- Males and Females. The investigation was a laboratory experiment,(involving 2 2 Factorial Design). The advertising effectiveness was measured by "An Index of Advertising Effectiveness". Two-way ANOVA was used to verify the truthfulness or falsity of the research hypotheses set before hand.

Parametry knihy

953

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: