Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management / Nejlevnější knihy
Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management

Kód: 13937127

Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management

Autor Dilip Mutum, Mohammad Mohsin Butt, Mamunur Rashid

Of interest to both academics and practitioners who assist in making Shariah-centric strategies, this work is particularly important as Asia holds a major percentage of Islamic assets in South Asia, Southeast Asia, and the Middl ... celý popis

4864


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management

Nákupem získáte 486 bodů

Anotace knihy

Of interest to both academics and practitioners who assist in making Shariah-centric strategies, this work is particularly important as Asia holds a major percentage of Islamic assets in South Asia, Southeast Asia, and the Middle East, with new opportunities opening in Central Asia.

Parametry knihy

4864

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: