Adaptive Learning Environments / Nejlevnější knihy
Adaptive Learning Environments

Kód: 06619966

Adaptive Learning Environments

Autor Marlene Jones, Philip H. Winne

Adaptive Learning Environments (ALEs) can be viewed as the§intersection of two traditionally distinct areas of§research: instructional science and computer science. They§encompass intelligent tutoring systems, interactive learning ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Adaptive Learning Environments

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Adaptive Learning Environments (ALEs) can be viewed as the§intersection of two traditionally distinct areas of§research: instructional science and computer science. They§encompass intelligent tutoring systems, interactive learning§environments, and situated learning environments. There is§increasing interest in effective instructional systems from§education, industry, military and government sectors. Given§recent advances in hardware architecture and reduction of§hardware costs, the time is right to define the next steps§in research and development of ALEs.§This book is an outgrowth of the presentations and§discussions that took place at the NATO Advanced Study§Institute held at the University of Calgary in July 1990. It§contains chapters from both researchers in instructional§science and researchers in computer science on the following§topics:§- Systems and architectures for instruction§- Representing curriculum and designing instructional tasks§- Environments to support learning§- Diagnosing students' learning and adjusting plans for§instruction§- Models of students' metacognition, motivation and learning§strategies§- Student-system interactions.§The book containsintroductions/critiques of each pair of§chapters, and a final chapter discusses the synthesis of§instructional science and computer science.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business mathematics & systems

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: