Adapting Marketing to Libraries in a Changing and World-wide Environment / Le marketing des bibliotheques a l'heure du changement et de la mondialisat / Nejlevnější knihy
Adapting Marketing to Libraries in a Changing and World-wide Environment / Le marketing des bibliotheques a l'heure du changement et de la mondialisat

Kód: 18613205

Adapting Marketing to Libraries in a Changing and World-wide Environment / Le marketing des bibliotheques a l'heure du changement et de la mondialisat

Autor Rejean Savard

The International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA) is the leading international body representing the interests of library and information services and their users. It is the global voice of the informat ... celý popis

4773


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Adapting Marketing to Libraries in a Changing and World-wide Environment / Le marketing des bibliotheques a l'heure du changement et de la mondialisat

Nákupem získáte 477 bodů

Anotace knihy

The International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA) is the leading international body representing the interests of library and information services and their users. It is the global voice of the information profession. The series IFLA Publications deals with many of the..

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

4773

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: