Kód: 06298581
Documents a year-long research project that involved doing interviews, desktop researches, observations and surveys among call centre workers in the Philippines. It describes the nature of call centre work-- both its benefits and ... celý popis
946 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 95 bodů
Documents a year-long research project that involved doing interviews, desktop researches, observations and surveys among call centre workers in the Philippines. It describes the nature of call centre work-- both its benefits and the issues raised against it. It looks at the well-being of workers, and examines the factors that influence burnout and turnover.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
946 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )