Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development / Nejlevnější knihy
Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development

Kód: 01398743

Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development

Autor Howard R. Moskowitz, Jacqueline H. Beckley, Anna V. A. Resurreccion

Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development, Second Edition provides both theory and case histories illustrating the types of issues faced by food professionals, the nature of the thinking and the way prob ... celý popis

7271

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development

Nákupem získáte 727 bodů

Anotace knihy

Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development, Second Edition provides both theory and case histories illustrating the types of issues faced by food professionals, the nature of the thinking and the way problems can be solved in a practical format. Aimed toward all aspects of the industry, the book is especially important for those involved in the early stages of development, where there is much business opportunity.§The book itself provides the unique perspectives of three leading practitioner professionals in the field, each of whom at once combines an academic and a business perspective. The beginning reader will be introduced to systematic experimentation at the very early stages, to newly emerging methods for knowledge development/data acquisition, and to points of view being used in the food and beverage industries today. The advanced reader will find new ideas here, backed up by illustrative case histories, to provide yet another perspective on commonly encountered problems and their solutions.§For the second edition, three groundbreaking new chapters have been added: Databasing the human mind with respect to product features, brands and emotions; Innovating products at the early stage; and "So what (and how) do I tell my boss and my clients?" All chapters previously published in the first edition have been selectively re-edited, revised and updated. A bestselling IFT Press book in its first edition, Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development presents, from the business viewpoint, the critical issues faced by sensory analysts, product developers and market researchers in the food and beverage arena.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Technology, engineering, agriculture Other technologies & applied sciences

7271

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: