Marketing Casebook / Nejlevnější knihy
Marketing Casebook

Kód: 05122949

Marketing Casebook

Autor Sally Dibb, Lyndon Simkin

Designed to accompany business school and college marketing courses or for self-tuition in the key concepts in marketing theory, The Marketing Casebook uses fully cross-referenced short and full cases and theory notes to present t ... celý popis

2735


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Casebook

Nákupem získáte 274 bodů

Anotace knihy

Designed to accompany business school and college marketing courses or for self-tuition in the key concepts in marketing theory, The Marketing Casebook uses fully cross-referenced short and full cases and theory notes to present the key elements of marketing. By looking at the way marketing works in practice, the reader is drawn into the problems and questions that face marketers and managers in their everyday lives. A mix of real world cases and theory summary notes, The Marketing Casebook provides a concise revision-oriented overview of the key marketing concepts, guiding the reader from introductory theory to specialised applications in consumer, industrial and services marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2735

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: