Brand Gap, The / Nejlevnější knihy
Brand Gap, The

Kód: 04054156

Brand Gap, The

Autor Marty Neumeier

THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to pro ... celý popis

689


Skladem u dodavatele
Odesíláme do 4 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Gap, The

Nákupem získáte 69 bodů

Anotace knihy

THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a "charismatic brand"--a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you'll learn: * the new definition of brand * the five essential disciplines of brand-building * how branding is changing the dynamics of competition * the three most powerful questions to ask about any brand * why collaboration is the key to brand-building * how design determines a customer's experience * how to test brand concepts quickly and cheaply * the importance of managing brands from the inside * 220-word brand glossary

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

689

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: