Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The / Nejlevnější knihy
Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

Kód: 01200902

Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

Autor Watkinson Matthew

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wea ... celý popis

673


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

Nákupem získáte 67 bodů

Anotace knihy

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever. This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers' experiences, whatever your business does and whoever you are. For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn't need to be complicated or cost a fortune.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

673

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: