How Customers Buy...& Why They Don't / Nejlevnější knihy
How Customers Buy...& Why They Don't

Kód: 23887293

How Customers Buy...& Why They Don't

Autor Martyn R. Lewis

Martyn R. Lewis makes the compelling argument that instead of focusing on their own internal view of how to position and sell their offerings, companies must look to the external reality of how their customers actually buy. Essen ... celý popis

721


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize How Customers Buy...& Why They Don't

Nákupem získáte 72 bodů

Anotace knihy

Martyn R. Lewis makes the compelling argument that instead of focusing on their own internal view of how to position and sell their offerings, companies must look to the external reality of how their customers actually buy. Essentially blowing

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

721

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: