Fundamentals and Practice of Marketing / Nejlevnější knihy
Fundamentals and Practice of Marketing

Kód: 06690552

Fundamentals and Practice of Marketing

Autor Adrian Mackay

Communicates the basic themes and principles of contemporary marketing. This book also includes chapters on: direct marketing, public relations; integrated marketing planning; wholesale and retail operations; relationship marketin ... celý popis

1774


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Fundamentals and Practice of Marketing

Nákupem získáte 177 bodů

Anotace knihy

Communicates the basic themes and principles of contemporary marketing. This book also includes chapters on: direct marketing, public relations; integrated marketing planning; wholesale and retail operations; relationship marketing; as well as services marketing, B2B marketing and external marketing environment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1774

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: