Flagship Marketing / Nejlevnější knihy
Flagship Marketing

Kód: 06689142

Flagship Marketing

Autor Tony Kent

Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined and interactions with consumers are highly refined. This book studies the concept of the flagship. It covers issues such as consumer ... celý popis

6415


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Flagship Marketing

Nákupem získáte 642 bodů

Anotace knihy

Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined and interactions with consumers are highly refined. This book studies the concept of the flagship. It covers issues such as consumerism, areas of consumption and experimental marketing theory and practise.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6415

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: