Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding / Nejlevnější knihy
Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

Kód: 18172718

Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

Autor Ritu Chhikara, Ruchi Garg, Tapan Kumar Panda

Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as multisensory experiences, customer experience management, brand hate, and product i ... celý popis

6845


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

Nákupem získáte 685 bodů

Anotace knihy

Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as multisensory experiences, customer experience management, brand hate, and product innovation, this publication is ideal for CEOs, business managers, academics, students, and researchers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6845

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: