Creativity and Data Marketing / Nejlevnější knihy
Creativity and Data Marketing

Kód: 09529967

Creativity and Data Marketing

Autor Becky Wang

The world is moving towards universal connectivity at a dizzying rate: thanks to the internet, there will be new ways to connect, converse, transact and experience the world that we cannot imagine today. Underpinning this whole sy ... celý popis

977

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Creativity and Data Marketing

Nákupem získáte 98 bodů

Anotace knihy

The world is moving towards universal connectivity at a dizzying rate: thanks to the internet, there will be new ways to connect, converse, transact and experience the world that we cannot imagine today. Underpinning this whole system of connection is an infrastructure that generates a trail of data, a trail that not only tells us about human behaviour, but also tells us about consumer behaviour and market dynamics, as well as the relationships we value and the culture we live in. Creativity and Data Marketing helps marketers access this data, find meaning in it and leverage it to gain a competitive advantage. Creativity and Data Marketing helps senior marketing practicioners improve existing infrastructure, processes and activities to 1.Find new addressable markets 2.Validate (or re-think) market demand 3.Better understand the consumer 4.Market test and improve the product/service/experience sold 5.Identify consumer touch points beyond paid media (including forums, editorial in blogs, native advertising, and word-of-mouth) 6.Develop, support and apply greater creativity in communications 7.Apply data effectively in 'creative' fields such as advertising and marketing

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

977

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: