Business-to-Business Marketing / Nejlevnější knihy
Business-to-Business Marketing

Kód: 04799641

Business-to-Business Marketing

Autor Raymond McDowell, Louise E. Canning, Ross Brennan

This comprehensive yet concise text covers both the theory and practice of business-to-business (B2B) marketing from a European perspective in a globalised world. New to this edition: * More coverage of digital marketing and socia ... celý popis

5577

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Business-to-Business Marketing

Nákupem získáte 558 bodů

Anotace knihy

This comprehensive yet concise text covers both the theory and practice of business-to-business (B2B) marketing from a European perspective in a globalised world. New to this edition: * More coverage of digital marketing and social media in relation to B2B * More coverage of issues relating to sustainability and corporate social responsibility * More visual features and an update of the 'B2B Snapshots' * New international examples and case studies including Zara, eBay, DHL, LinkedIn, and the horsemeat scandal This new edition also includes more extensive online resources including full lecturer materials with new exam questions and further materials for students including video links, open access links to recent and relevant SAGE journal articles, further cases and a quiz (www.sagepub.co.uk/brennan3e). The text is relevant to all students taking a university module in B2B marketing at undergraduate or postgraduate levels. It will also be relevant to researchers and practitioners in the area of B2B marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5577

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: