Advances in Luxury Brand Management / Nejlevnější knihy
Advances in Luxury Brand Management

Kód: 15467218

Advances in Luxury Brand Management

Autor Jean-Noël Kapferer, Joachim Kernstock, Shaun M. Powell, Tim Brexendorf

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the ... celý popis

3729


Skladem
Odesíláme do 24 hodin
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advances in Luxury Brand Management

Anotace knihy

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainability for luxury brands and major insights from a customer point of view, Advances in Luxury Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3729

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: