International Luxury Brand Strategy / Nejlevnější knihy
International Luxury Brand Strategy

Kód: 21047963

International Luxury Brand Strategy

Autor Pierre Xiao Lu

This book looks at luxury brand management and strategy from theory to practice and presents new theoretical models and solutions on how to create and develop a worldwide luxury brand in the 21st century. The book gives an overvi ... celý popis

1611


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize International Luxury Brand Strategy

Nákupem získáte 161 bodů

Anotace knihy

This book looks at luxury brand management and strategy from theory to practice and presents new theoretical models and solutions on how to create and develop a worldwide luxury brand in the 21st century. The book gives an overview on

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1611

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: