Unconscious Branding / Nejlevnější knihy
Unconscious Branding

Kód: 02357077

Unconscious Branding

Autor Praet Douglas Van

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from co ... celý popis

462


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Unconscious Branding

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

462

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: