ZARA. A European fashion brand / Nejlevnější knihy
ZARA. A European fashion brand

Kód: 01598360

ZARA. A European fashion brand

Autor Fatma Torun

Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: sehr gut, University of East London, 11 entries in the bibliography, langu ... celý popis

962


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání
Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize ZARA. A European fashion brand

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: sehr gut, University of East London, 11 entries in the bibliography, language: English, abstract: Galician Beauty: Spanish clothier Zara beats the competition at efficiency and just about everything else The Wallstreet Journal, May 18, 2001.During the years 2000-2001, Inditex, an international fashion manufacture and distribution group, received widespread favourable press, touting Inditex s success and attributing it to Zara s unique integrated business model (Freimen, 2002).In this case study we want to analyse this phenomenon called Zara, a strategic unit of the Inditex Group, and evaluate the strategies of Zara on the European fashion market.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

962

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: