Your Call Is (Not That) Important to Us / Nejlevnější knihy
Your Call Is (Not That) Important to Us

Kód: 04790196

Your Call Is (Not That) Important to Us

Autor Emily Yellin

Whether it's the interminable hold times, the multitude of buttons to press, or the automated voices before reaching someone with a measurable pulse--who hasn't felt exasperated at the abuse, neglect, and wasted time when all we w ... celý popis

385


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Your Call Is (Not That) Important to Us

Nákupem získáte 39 bodů

Anotace knihy

Whether it's the interminable hold times, the multitude of buttons to press, or the automated voices before reaching someone with a measurable pulse--who hasn't felt exasperated at the abuse, neglect, and wasted time when all we want is help, and maybe a little human kindness? "Your Call Is (not that) Important to Us" is journalist Emily Yellin's highly entertaining and far-reaching exploration of the multibillion-dollar customer service industry and its surprising inner-workings. Since customer service has a role in just about every industry on earth, Yellin travels the country and the world, meeting a wide range of customer service reps, corporate decision makers, industry watchers, and Internet-based consumer activists. She shows the myriad forces that converge to create these aggravating experiences and the people inside and outside the globalized corporate world crusading to make customer service better for us all. Because of the fast-moving nature of the industry, the paperback will be revised and updated throughout, including a fresh Introduction. For the first time, Yellin gets at the heart of the human stories behind the often inhuman face of call-center customer ?service--and why customer service doesn't have to be this bad.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

385

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: