Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It / Nejlevnější knihy
Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It

Kód: 06505986

Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It

Autor Ferdinand F. Fournies

Covers various developments in business innovation and customer relations. This book shows actions that will raise the odds of customers' doing the 'buying things' - and placing the order. It includes practical strategies for gett ... celý popis

593


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Why Customers Don't Do What They're Supposed To and What To Do About It

Nákupem získáte 59 bodů

Anotace knihy

Covers various developments in business innovation and customer relations. This book shows actions that will raise the odds of customers' doing the 'buying things' - and placing the order. It includes practical strategies for getting good results from various sales situation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

593

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: