Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity / Nejlevnější knihy
Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Kód: 01322055

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Autor David Loshin

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centric ... celý popis

1024


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. The book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes that lead to excellent customer experiences resulting in increased revenues. Each chapter delves into each precept in more detail.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1024

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: