User Buyer Behavior in the World Wide Web / Nejlevnější knihy
User Buyer Behavior in the World Wide Web

Kód: 02455942

User Buyer Behavior in the World Wide Web

Autor Andera Gadeib

Diploma Thesis from the year 1996 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, RWTH Aachen University (unbekannt), course: Wirtschaftsinformatik, Prof. Dr. ... celý popis

3061


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize User Buyer Behavior in the World Wide Web

Nákupem získáte 306 bodů

Anotace knihy

Diploma Thesis from the year 1996 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, RWTH Aachen University (unbekannt), course: Wirtschaftsinformatik, Prof. Dr. Michael Bastian, language: English, abstract: Inhaltsangabe:§Inhaltsverzeichnis:Inhaltsverzeichnis:§CONTENTS§Acknowledgment§Contents§Tables§Figures§1Introduction§1.1Purpose of the Investigation§1.2Statement of the Problem/Background§1.3Research Objectives§1.4Methodology§1.5Assumptions§1.6Limitations§1.7Discussion of Terms§1.8Organization of the Investigation§1.9The Need for the Investigation§2Exploring the WWW User Buyer Behavior - a Summary of Previous Surveys§2.1GVU/Hermes 4th WWW User Survey§2.2CommerceNet/Nielsen Internet Demographics Survey§2.3Sociological Study by the University of Trier§3Empirical Analysis§3.1Goal of the Empirical Analysis§3.2Methodology§3.2.1Survey Design§3.2.1.1Research Design§3.2.1.2Data Sources§3.2.1.3Sampling Concept§3.2.2The Questionnaire§3.2.2.1Questionnaire Design§3.2.2.2First Subsection: General Characteristics of WWW Usage§3.2.2.3Second Subsection: Product Concern Issues§3.2.2.4Third Subsection: Classification Data/Demographics§3.2.3Technical Implementation§4Results and Discussion§4.1General Demographics and Web Usage§4.1.1Location§4.1.2Gender§4.1.3Age§4.1.4Marital Status§4.1.5Education§4.1.6Occupation§4.1.7Income§4.1.8Method of Access§4.1.9Time Spent on the Web§4.1.10Activities on the Web§4.1.11Sensitivity to rising costs§4.2Attitudes Toward Web Products and Services§4.2.1Preferred Products§4.2.2Moderately Preferred Products§4.2.3Moderately Unaccepted Products§4.2.4Unaccepted Products§4.3Attitudes Toward Purchasing Through the World Wide Web§4.3.1Experience with Web Purchases§4.3.2Satisfaction with Web Purchases§4.3.3Security§4.3.4Influence of Security Concerns§4.3.5Total Purchase Dollars§4.4Information Sought§4.4.1Attitude Toward Text Product Information§4.4.2Attitude Toward Graphic Product Information§4.5User Profile§5Summary, Conclusion and Recommendations for Further Study§5.1Summary and Conclusion§5.2Recommendations for Further Study§Works Cited§VERSICHERUNG §APPENDIX§Bei Interesse senden wir Ihnen gerne kostenlos und unverbindlich die Einleitung und einige Seiten der Studie als Textprobe zu.§Bitte fordern Sie die Unterlagen unter [email protected], per Fax unter 040-655 99 222 oder telefonisch unter 040-655 99 20 an.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3061

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: