Kód: 04520267
Strategic marketing: Theory and applications for competitive advantage introduces the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and how to apply and evaluate the concepts (to satis ... celý popis
1728 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 173 bodů
Strategic marketing: Theory and applications for competitive advantage introduces the theories and formulation of strategic marketing, discusses the analysis of the environment, and how to apply and evaluate the concepts (to satisfy customer wants and needs while meeting company objectives) in a Southern African setting through case studies.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
1728 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )