Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II / Nejlevnější knihy
Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

Kód: 04428445

Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

Autor Robert L Heath

Illustrating the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain PR practices, this book provides the guidelines and philosophical underpinnings of PR, and uses a rhetorical lens to give practitioners a sense ... celý popis

7800


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

Nákupem získáte 780 bodů

Anotace knihy

Illustrating the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain PR practices, this book provides the guidelines and philosophical underpinnings of PR, and uses a rhetorical lens to give practitioners a sense of how their PR campaigns contribute to the organisational bottom line.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7800

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: