Revolutionize Your Customer Experience / Nejlevnější knihy
Revolutionize Your Customer Experience

Kód: 04195835

Revolutionize Your Customer Experience

Autor Colin Shaw

In his previous groundbreaking book with John Ivens, Colin Shaw looked at the development of the conceptual framework for the customer experience together with examples of best practice and strategies for implementation. As predic ... celý popis

1977


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Revolutionize Your Customer Experience

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

In his previous groundbreaking book with John Ivens, Colin Shaw looked at the development of the conceptual framework for the customer experience together with examples of best practice and strategies for implementation. As predicted the customer experience has become the next competitive battleground. The current book will explore the subject in more depth with new research and best practice and show companies and organizations how to identify where they are and how to revolutionize their customer experience.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1977

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: