Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies / Nejlevnější knihy
Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Kód: 15771420

Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Autor Vipin Nadda, Sumesh Dadwal, Roya Rahimi

Examines the field of service marketing and promotions, service innovations, and branding in developing countries. Highlighting multidisciplinary studies on self-service technologies, sustainable consumption, and customer relation ... celý popis

5853


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Promotional Strategies and New Service Opportunities in Emerging Economies

Nákupem získáte 585 bodů

Anotace knihy

Examines the field of service marketing and promotions, service innovations, and branding in developing countries. Highlighting multidisciplinary studies on self-service technologies, sustainable consumption, and customer relation management, this publication is an ideal reference source for policy makers, academics, practitioners, researchers, students, marketers, and government officials.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5853

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: