Online Marketing in China and Germany / Nejlevnější knihy
Online Marketing in China and Germany

Kód: 06830003

Online Marketing in China and Germany

Autor Maria Prüß

Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users in the Middle Kingdom . This combination makes China one of the most promising online m ... celý popis

1506


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Online Marketing in China and Germany

Nákupem získáte 151 bodů

Anotace knihy

Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users in the Middle Kingdom . This combination makes China one of the most promising online markets for international companies. As China is Germany s most important Asian trading partner, many German companies are now attempting to market their products and services online to Chinese consumers. However, one obstacle to online marketing in this unique environment is the issue of culture. The focus of this study is to investigate possible cultural differences between Chinese and German consumers and to analyse their effect on perceptions of online marketing. The aim is to help German companies build a successful online presence in the Chinese market by determining the degree of standardization and adaptation required.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1506

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: