Marketing Theory - Evolution & Evaluation / Nejlevnější knihy
Marketing Theory - Evolution & Evaluation

Kód: 04892634

Marketing Theory - Evolution & Evaluation

Autor Jagdish N. Sheth, David M. Gardner, D.E. Garrett

This thought--provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical f ... celý popis

6017


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Theory - Evolution & Evaluation

Nákupem získáte 602 bodů

Anotace knihy

This thought--provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom--cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6017

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: