Kód: 06745315
The essence of successful and sustainable marketing practice is founded on an understanding of existing and potential consumers. As marketing has grown around this principle, so the subdiscipline - and industry - of marketing rese ... celý popis
33418 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 3342 bodů
The essence of successful and sustainable marketing practice is founded on an understanding of existing and potential consumers. As marketing has grown around this principle, so the subdiscipline - and industry - of marketing research has flourished. This title provides a collection of classic and contemporary contributions on the subject.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
33418 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )