Managing Customer Trust, Satisfaction, and Loyalty through Information Communication Technologies / Nejlevnější knihy
Managing Customer Trust, Satisfaction, and Loyalty through Information Communication Technologies

Kód: 08656598

Managing Customer Trust, Satisfaction, and Loyalty through Information Communication Technologies

Autor Riyad Eid

Due to the growth of internet and mobile applications, relationship marketing continues to evolve as technology offers more collaborative and social communication opportunities. This highlights technology's involvement with busine ... celý popis

5853


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Customer Trust, Satisfaction, and Loyalty through Information Communication Technologies

Nákupem získáte 585 bodů

Anotace knihy

Due to the growth of internet and mobile applications, relationship marketing continues to evolve as technology offers more collaborative and social communication opportunities. This highlights technology's involvement with business processes in different sectors and industries while identifying marketing activities that are affected by its usage.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5853

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: