Handbook of Cross-Cultural Marketing / Nejlevnější knihy
Handbook of Cross-Cultural Marketing

Kód: 06742396

Handbook of Cross-Cultural Marketing

Autor Paul A. Herbig

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, a ... celý popis

3022


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Cross-Cultural Marketing

Nákupem získáte 302 bodů

Anotace knihy

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, and this is the book to hel

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3022

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: