Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great! / Nejlevnější knihy
Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!

Kód: 25566866

Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!

Autor Mark Stanley Pmp

Senior executives from a well-known company have gathered at an off-site meeting. They are there to review the latest company results before they will be released to the public. Revenue is flat, profits are not growing, and custom ... celý popis

445


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!

Nákupem získáte 45 bodů

Anotace knihy

Senior executives from a well-known company have gathered at an off-site meeting. They are there to review the latest company results before they will be released to the public. Revenue is flat, profits are not growing, and customers are not saying nice th

Parametry knihy

445

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: