Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web / Nejlevnější knihy
Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web

Kód: 08798907

Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web

Autor Ricardo Colomo-Palacios, Pedro Soto-Acosta, Joo Varajo

Provides an overview of the field of the Semantic Web, social Web and CRM by uniting various research studies from different subfields. Providing a forum for the exchange of research ideas and practices, this is a reference conver ... celý popis

5853


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Relationship Management and the Social and Semantic Web

Nákupem získáte 585 bodů

Anotace knihy

Provides an overview of the field of the Semantic Web, social Web and CRM by uniting various research studies from different subfields. Providing a forum for the exchange of research ideas and practices, this is a reference convergence point for professionals, managers, and researchers in the CRM field together with IT professionals.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5853

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: