Consumer Behaviour 2e / Nejlevnější knihy
Consumer Behaviour 2e

Kód: 04085217

Consumer Behaviour 2e

Autor Martin Evans, Gordon Foxall, Ahmad Jamal

Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating c ... celý popis

2119


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Behaviour 2e

Nákupem získáte 212 bodů

Anotace knihy

Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating customer requirements; therefore understanding how customers behave is at the very heart of the marketing concept. Consumer Behaviour, 2nd Edition is more 'student centred' than the competition, manifested in the use of cases and exercises to be used in participative and applied ways, reflecting the clear trend towards student centred and application-based marketing courses. Features:* Coverage of consumer buying behaviour from a marketing, rather than a behavioural science perspective* The addition of new journal articles from a range of journals.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2119

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: