Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy / Nejlevnější knihy
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Kód: 09406682

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Autor Frank R. Kardes, Paul M. Herr

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface ... celý popis

1950


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Nákupem získáte 195 bodů

Anotace knihy

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface of social cognitio

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1950

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: