Kód: 04472265
A coursebook that tells you what you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print, TV or cinema and other media, including interacti ... celý popis
1017 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 102 bodů
A coursebook that tells you what you need to know about advertising, from how to write copy and choose a typeface, to how agencies work and the different strategies used for print, TV or cinema and other media, including interactive. It includes exercises throughout that help the reader judge their own work and that of others.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
1017 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )