The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later / Nejlevnější knihy
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

Kód: 11420343

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

Autor Pete Barry

In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That's why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept.Structured to provide both a complete course on advertising and a ... celý popis

766


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

Nákupem získáte 77 bodů

Anotace knihy

In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That's why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept.Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference

Parametry knihy

766

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: