Kód: 04230659
Outstanding customer service is the heart of customer satisfaction and loyalty. How to achieve it? This work focuses on customer service from a values and mission viewpoint. It is designed for front-line customer service professio ... celý popis
554 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 55 bodů
Outstanding customer service is the heart of customer satisfaction and loyalty. How to achieve it? This work focuses on customer service from a values and mission viewpoint. It is designed for front-line customer service professionals that helps them implement key practices for engaging customer loyalty, improving results, and developing trust.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
554 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )