Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism / Nejlevnější knihy
Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism

Kód: 15981558

Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism

Autor Valeriya Zhukova

Essay from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 72, University of Brighton (Business School), course: Digital Marketing, language: English ... celý popis

1004


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 72, University of Brighton (Business School), course: Digital Marketing, language: English, abstract: The aim of this paper is to discuss some reasons why consumers remain sceptical about corporate social responsibility actions and motives, and how to diminish scepticism towards a company and its CSR actions. Moreover, based on the example of Volkswagen's ongoing crisis there is a new challenge for CSR and many companies. This paper will be divided into three parts. The first part gives a brief overview of CSR and illustrates the attention of consumers to it and explains why they are sceptical towards corporate social responsibility and certain inner motives of profit-based organisations. The second part highlights evidence about the types of communication that could be effective in reducing scepticism and stresses how people react to companies' misbehaviour. The third part emphasizes a brief summary regarding the outcome of Volkswagen's 2015 crisis, and highlights the new demands of consumers and society towards companies and their CSR.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1004

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: