Value-ology / Nejlevnější knihy
Value-ology

Kód: 13659270

Value-ology

Autor Simon Kelly, Paul Johnston, Stacey Danheiser

This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously capture customer intelligence and create value, by blending detailed research with academic rigor and commercial expe ... celý popis

1285

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Value-ology

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously capture customer intelligence and create value, by blending detailed research with academic rigor and commercial experience of the authors in both Europe and North America.§§It has never been easier to produce great marketing content and sales collateral. And yet, 90% of the content that marketing produces is NEVER used by sales. Why not? Because it's not relevant to the audience or the prospect doesn't even know the content exists. Furthermore 58% of deals end up in "no decision" because Sales has not presented value effectively.§§Companies are creating lots of noise but failing to resonate with the customers.§§So what? The danger, aside from marketing wasting tens of millions of dollars on ineffective content and tools, is that customers will disengage. 94% of prospects say they have completely disengaged with vendors because of irrelevant content.§§In order to grow fast, the authors argue, Sales and Marketing teams need to slow down. They need to work together to truly understand their customers' needs, wants, motivations and pain points so that they can offer customized "value". The book sets out how to establish a formal program to continuously capture customer intelligence and insights - the shiny gems of understanding that help prospects to connect the dots - so that value can be consistently articulated in marketing and sales conversations.§§By integrating the best ideas and practice from commercial experience and academic research the authors show how to create value across the entire marketing and sales value chain - not only get a new customer, but to continue to create value for future purchases by creating "post-sales" value.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1285

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: