Understanding the Interactive Digital Media Marketplace / Nejlevnější knihy
Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Kód: 06541085

Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Autor Francis Pereira, Ravi S. Sharma, Margaret Tan

Presents the results of a large, industry-oriented, multi-national research program. This research seeks to discover usable business models, technology platforms, market strategies and policy frameworks for the emerging global dig ... celý popis

6011


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Understanding the Interactive Digital Media Marketplace

Nákupem získáte 601 bodů

Anotace knihy

Presents the results of a large, industry-oriented, multi-national research program. This research seeks to discover usable business models, technology platforms, market strategies and policy frameworks for the emerging global digital economy, particularly for digital media researchers and industry entrepreneurs who wish to reach users around the world.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6011

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: