True Story / Nejlevnější knihy
True Story

Kód: 01342915

True Story

Autor Ty Montague

Is your company a storyteller--or a storydoer? The old way to market a business was storytelling. But in today's world, simply communicating your brand's story in the hope that customers will listen is no longer enough. Instead, ... celý popis

708

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize True Story

Nákupem získáte 71 bodů

Anotace knihy

Is your company a storyteller--or a storydoer? The old way to market a business was storytelling. But in today's world, simply communicating your brand's story in the hope that customers will listen is no longer enough. Instead, your authentic brand must be evident in every action the organization undertakes. Today's most successful businesses are storydoers. These companies create products and services that, from the very beginning, are manifestations of an authentic and meaningful story--one told primarily through action, not advertising. In True Story, creative executive Ty Montague argues that any business, regardless of size or industry, can embrace the principles of storydoing. Indeed, our best-run companies--from small start-ups to global conglomerates--organize around a coherent narrative that is then broadcast through every action they take (from product design to customer service to marketing). Montague shows why storydoing firms are nimble, more adaptive to change, and more efficiently run businesses. Montague is a founder of the growth consultancy co:collective and the former president and CCO of J. Walter Thompson, the largest advertising agency in North America. He brings his depth of creative business experience to the book and provides a clear framework and proven process for bringing you and your customers together in the creation of your brand story. Montague introduces five critical elements--what he calls the "the four truths and the action map"--that are the foundation of storydoing: * the participants (your customers, partners, and employees) * the protagonist (your company today) * the stage (the world around your business) * the quest (your driving ambition and contribution to the world) * your action map (the actions that will make your story real for participants) The book is filled with examples of how forward-thinking organizations--including Red Bull, Shaklee, Grind, TOMS Shoes, and News Corporation--are effectively using storydoing to transform their organizations and drive extraordinary results.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

708

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: