Seven Principles of WOM and Buzz Marketing / Nejlevnější knihy
Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Kód: 09069303

Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Autor George J. Siomkos

Why are word-of-mouth (WOM) campaigns effective for some products while not for others? This book presents seven simple steps to launch an effective word-of-mouth and buzz campaign that helps products to cross the tipping point an ... celý popis

1414


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Nákupem získáte 141 bodů

Anotace knihy

Why are word-of-mouth (WOM) campaigns effective for some products while not for others? This book presents seven simple steps to launch an effective word-of-mouth and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1414

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: