Bodyshop - An Analysis of the Companys Actions towards Sustainability / Nejlevnější knihy
Bodyshop - An Analysis of the Companys Actions towards Sustainability

Kód: 01673345

Bodyshop - An Analysis of the Companys Actions towards Sustainability

Autor Katja Assenmacher

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: -, Anglia Ruskin University, language: English, abstract: The first store ... celý popis

1064


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Bodyshop - An Analysis of the Companys Actions towards Sustainability

Nákupem získáte 106 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: -, Anglia Ruskin University, language: English, abstract: The first store of The Body Shop opened on 26th March 1976 in Brighton, England. Today the company has more than 2,500 stores situated in over 60 countries around the world. In order to enter new markets the company mainly uses franchising to open stores in new business environments. (L Oreal, 2011, p.69)

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1064

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: