Technical Marketing / Nejlevnější knihy
Technical Marketing

Kód: 07432197

Technical Marketing

Autor Craig Thomas Ellrod

This book explains how to do competitive analysis, the importance of competitive testing, and the effect of dramatic presentations--the wisdom of the most talented technical marketeers in Silicon Valley.

1186


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Technical Marketing

Nákupem získáte 119 bodů

Anotace knihy

This book explains how to do competitive analysis, the importance of competitive testing, and the effect of dramatic presentations--the wisdom of the most talented technical marketeers in Silicon Valley.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1186

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: