Kód: 01991430
This work aims to demonstrate how advertising can better serve its audience. The author discusses the tools of the advertising trade, and what the law will and will not allow, in his analysis of what's wrong with advertising, how ... celý popis
764 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 76 bodů
This work aims to demonstrate how advertising can better serve its audience. The author discusses the tools of the advertising trade, and what the law will and will not allow, in his analysis of what's wrong with advertising, how regulation sanctions deception and what reforms are necessary.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
764 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )