Store Design and Visual Merchandising / Nejlevnější knihy
Store Design and Visual Merchandising

Kód: 09872345

Store Design and Visual Merchandising

Autor Claus Ebster, Marion Garaus

The creative and science-driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. In the newly revised and expanded edition of this book, you will learn some of the shopper ... celý popis

442


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Store Design and Visual Merchandising

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

The creative and science-driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. In the newly revised and expanded edition of this book, you will learn some of the shopper marketing secrets from the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

442

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: